onsdag 10 augusti 2011

JA VAR SKALL MAN BÖRJA?

Känns som en lång paus från de intensiva vardags bloggande men nu skall jag köra igång igen med lite bättre fart! Hoppas ni är med i höst igen:)

Vår höst kommer att gå i ganska samma fotspår som våren. Elwa hon fortsätter 3 dagar i veckan på dagis och jag skall fortsätta som parktant 3 förmiddagar i veckan. I höst blir parkdagarna måndag, tisdag och onsdag från kl.09.30-11.30. Sen fortsätter jag med mina doula uppdrag i vanlig ordning. Nu har jag 3 doula uppdrag för hösten och den känns väldigt inspirerande. Jag tar emot doula uppdrag både privat och genom folkhälsan. I vanliga fall har vi 1-2 träffar innan förlossningen och enligt överrenskommelse med föräldrarna så kommer jag hem till dem när förlossningen startat och sen far vi tillsammans till sjukhuset (också varit doula på hemförlossningar). Sen beroende på hur amningen och allt med babyn kommer igång efter förlossningen gör jag 1-3 hembesök (ibland blir de också flera). Har lite under våren byggt hemsidor för min egen business men dom får ni vänta på ännu lite:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar