lördag 5 maj 2012

LÄGET

Ja hur skall man summera veckan som gått? Exakt för 1 vecka sedan på lördagen firade vi lilla Amos Nils Alvar, oh vilken fantastisk dag de var. Ser tillbaka på dagen med djup tacksamhet och glädje. Tack alla som hjälpte oss!!!


Min man Benjamin honom har vi haft utplacerad på Mejlands sjukhus sedan måndag...mindre roligt:( På onsdag blev han opererad efter att ha legat 30h på akuten i väntan på operation...Nu är de bara uppåt hedan efter!!! Han kommer att ha flera veckors smärtsam återhämtning men vi tror att detta skall bli bra och hans kropp skall vara stark nog! 


Jag står i täten och sköter vardagen vilket kräver en hel del men med flaggan högt går de bra! Tackar dagis, utan dagis skulle jag gå sönder!!! Men nu snurrar vardagen rätt bra även fast jag står i de själv. Tacksam för att jag är stark och har byggt upp en vardag kring rutiner. Jobbiga är kanske de att man ständigt är trött och just nu förkyld:( 



1 kommentar:

  1. Linda, olemme kaikki kiitollisia, että olette olemassa. Muista, että sulla on maailman ihanimpia ystäviä, sulla on perhettä ympärillä ja tietysti oma perhe, joka rakastaa! Olemme kaikki
    käytettävissä ja teemme yhdessä parhaamme ja eteenpäin mennään!

    SvaraRadera