söndag 3 maj 2009

Valborgshelg


Va underbart med en lång helg! Galet med valborg på torsdag och fredag och ännu en vanlig helg där på! Njuter av att ha Benjamin hemma (de är nämligen ingen självklarthet...tyvärr):)

På torsdag var de att förbereda valborgsmässoafton mest hela dagen. Vi var bortbjudna men hade lovat göra ett som annat till buffén så stod i köket och fixade tills de var dags att föra Elwa på sleep over till sin 2-åriga kompis Amelié! De var en lyxig kväll eftersom jag och Benjamin fick njuta av festen och Elwa sov sött hemma hos Amelié. Jag kände mig lugn angående Elwas sleep over eftersom Elwa är så inrutinerad och sover nästan oavsätt vad genom hela natten. Om jag visste att hon skulle vakna på nätterna och hålla hela huset vaken, då skulle sleep over hos Amelié inte ha vara ett alternativ!  

På första maj njöt vi av varmt vår väder, underbar lunch på Blekholmen och en skön eftermiddag hos Granbergs! På kvällen var vi ännu en sväng fram och tillbaka hos min syrra som hade 1 maj fest! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar