onsdag 13 juli 2011

Vardagen

Skönt att känna att man får undan saker! Väskorna är uppackade och byket bykat för att igen kunna packas pånytt! Känns härligt att få undan saker men de kräver målmedvetenhet. De är så lätt hänt att man tar datorn och sitter man alla lediga stunder och slösurfar, precis som man skulle vara beroende...Jag måste i alla fall bestämma mig att NU lägger jag undan datorn och tar itu med de mera väsentliga sakerna. Igår kväll fick jag mycket gjort bara för att jag inte slösurfade i 3h efter att barnen gått och lagt sig, jee!

Härligt med egna rutiner! Vilken lyx att ha barnen på "egen tid" på morgon 1h efter frukosten. Då får jag i lugn och ro plocka undan efter frukosten, laga mig själv i ordning och fixa något smått! Guldvärt! De har vi liksom inte haft med i dags schema nu under semestern.

Nu ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar