måndag 22 juni 2009

Måndag v24+1

Tillbaka i vardagen efter midsommar helgen. Känner mig trött, men glad! Varit tufft att vaka länge och ta hand om Elwa, men samtidigt har de varit härligt med miljö ombyte, underbart sällskap och god mat! 

Lillisen i magen han är väldigt aktiv och de gläder mamma, kan inte sluta bubbla inom mig när jag känner honom busa i magen, underbart! Hans namn förblir ett obesvarat kapitel tror jag...jag har mina önskemål och Benjamin har sina, men vi har inget namn vi båda är överrens om. Men kanske vi bara behöver se honom först och sen bestämma vad hans skall bära för namn! De är inget bråttom tots allt, men de skulle vara så kul och kunna kalla honom något annat än bara "han", "lillisen"....

Idag skall vi njuta av vädert! Härligt med sol och 20 grader varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar