söndag 14 juni 2009

Söndag v23+0

Lill killen är en riktig vilding i magen, ur mysigt! Man blir så glad när man känner honom busa i magen, moderskänslorna vaknar med en gång...man vill bara hålla om honom redan!

Barnfri helg, lyx! Varit i Ekenäs på bröllop igår, underbart, men tyngre än vad jag förväntat mig. Kommer verkligen inte ihåg att jag skulle ha känt graviditets besvär så här tidigit i graviditeten när jag väntat Elwa. Men de här är en ny graviditet, andra barnet, en kille, allt måste inverka på hur man känner sig. Att stå länge eller sitta länge i samma ställning är bedövande, pust! När jag står länge känns de som att benen sväller och man vill ta av sig skorna och lyfta upp benen. Sitter jag länge så tar ljumskarna stryk, behöver sträcka på benen, helst ligga! När vi kom ut på dansgolvet i går kväll kändes de bra, rörelse gör susen!

Hemma 02.30, kunde inte sova längre än till 09...försökte men vred mig bara i sängen! Ur trött just nu, men får vila på dagen och gå tidigt i säng! Saknar Elwa som är hos mormor. Skall hämta henne på eftermiddagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar