torsdag 25 juni 2009

Torsdag v24+4

Varmt, lite för varmt för en gravid! Hemma går jag omkring med underbyxor och något tunnt och stort linne. Inga tajta, spännda, åtsittande kläder käns bekväma, plus att de blir så svettigt! Luften här hemma står stilla...måste ha korsdrag hela tiden för att överleva!

Nu har jag gått in öfr att tänja och träna varje morgon medan Elwa har egen tid i sitt rum. Käns bra och ha en fastslagen tid för annars blir de inte av. Måste tänja och strärka min kropp inför slutet av graviditeten och förlossningen. Än så länge har jag inga större besvär med ryggen men vill förebygga eventuella trassel eftersom jag vill vara igång ända till slut. Vill även känna mig smidig och väl tänjd tills förlossningen att jag precis kan inta den ställning som känns bra utan att bli trött. Kondisen bygger jag upp genom raska promenader med Elwa och Milou. 

Nu och vila för orka hela dagen med magen och Elwa och Milou

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar