torsdag 6 augusti 2009

Tisdag v 30+2

Idag till rådgivningen, varit senast i vecka 20:) Men å andra sidan har jag inte haft behov att gå. Tackade nej för läkar kontrollen i vecka 25/26 och de käns bra. Oj så lill killen hade vuxit (men de kunde jag nog konstatera innan besöket också...). Sf måttet var redan 27,5cm (med Elwa i samma veckor var de 26cm). KÄnner mig inte särkillt stor och nu när man kommir upp i vecka 30 så upplever jag ha så mycket plats i magen ännu. Men de är snat att nu börjar babyn samla på sig fett och öka i vikt (hoppas inte alldeles för mycket). Haft besvär med svamp infektion den senaste veckan, ingenting att rekomndera, trist!!! Men käns redan bättre med rätt vård! Tack för alla tips! Nu kurerar jag mig med massa c-vitamin och mjölksyrebakterie kur!!! 

Känner mig super trött på kvällarna, men de beror nog på att jag haft så mycket med att frysa ner bär, safta och sylta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar