onsdag 14 oktober 2009

Onsdag vecka 39+6

Klarblå himmel och +1 grader ute, vilken höst:)! 

Känndes så skönt och ha besök av Anu igår! Känndes som en stor sten skulle ha fallit från mina axlar när jag bekräftelse för de jag kännt i min kropp de senaste dagarna, förändring alltså. Anu gjorde yttre undersökning och babyn är fixerad i bäckenet (sitterriktigt djupt i bäckenet), ville gärna också att hon skulle göra inre undersökning och de visade sig att kanalen hade försvunnit och hon kände huvudet tydligt:) Blev så jätte glad! Härligt att hormonerna gjort sitt även fast inte haft några särskillda sammandragningar. Jo självklart har jag sammandragningar men de kommer och går och jag har inga besvär av dem. Hon uppskattade att babyn skulle vara 3,5-3,6kg! Låter precis passligt, nu skulle han vara mer än välkommen. De behövs bara den där sista puffen så sätter de igång. Allt verkar annars vara redo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar