torsdag 8 oktober 2009

Torsdag vecka 39+0

Underbar morgon, solen skiner för klarblå himmel och de är typ 7 grader ute! Elwa fick åka till mormor idag och busa hela dagen och jag passade på och gå en lång rask promenad med hunden när jag skickat iväg henne. Skönt!

Va skönt att ha tid för att städa! Har alltså städat hel ahuset från golv till tak. Skurat toaletterna, damsugat golv, moppat golv, orkat damm, haft ute sängkläderna, bytt lakan (och bäddat med dubbla lakan inför förlossningen), förberett allting inför förlossningen med yoga mattorn och lakan på golvet! Oj vad jag längtar efter att förlossningen skall sätta igång! NU! Allt är klappat och klart inför lilla babyns ankomst...häftig att tänka tt han snart ligger i mina armar och jag får nusa in den ljuva nyfödda baby doften. De finns ingenting i hela världen som skulle vinna den doften och känslan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar