fredag 9 september 2011

BRÖLLOPSDAG

Idag för 5 år sedan gifte jag mig med min underbara man! Tack älskling för alla dessa år och alla de härliga åren vi har framför oss. Mycket har hänt sedan den 09.09.2006! Tänk vilken resa...Äktenskapet är något sååå sååå mycket djupare och finare än va de var då när man var nygift. Naiva jag tänkte då som nygift att visst är de självklart att allting bara flyter på man alltid finns där för varandra. Men under åren med graviditeter, förlossningar, småbarn, nystartade företag... så kan man bara lugnt konstatera att visst behöver man sköta om sitt äktenskap precis lika väl som man sköter om sina barn, sig själv, sitt liv. Ingenting kommer gratis...man behöver verkligen se till den andras behov och begär och ordna tid för varandra. Min man brukar säga de så fint att man är som två diamanter som skall slipas motvarandra och de tar tid! De är inte alltid lätt när man stöter på en lite skarpare kant men de är utmaningen i att två blir ett!

Nygifta på bröllopsresa

Nygifta

Elwa 1 minut gammal 23.10.2007

Elwa några timmar gammal 23.10.2007

Evert några minuter gammal 17.10.2009

Evert några timmar gammal 17.10.2009

1 kommentar:

  1. Onnea tälle päivälle ja tuleville! Mummi sai kyynelehtiä heti aamusta, niin ihanaa oli katsella ja muistella menneitä ! Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!

    SvaraRadera