lördag 17 september 2011

EN DAG SOM DENNA...

Ja vad gör man en sån dag som denna??? Utan barn, utan man...unikt och underbart men SÅÅ SÅÅ OVANT!!!

09.30 Cyklar tillsammans med min man till torget:) Urmysigt och så underbart väder så man nästan inte törs vara annanstans än ute idag! Som man alla lördagar så köpte jag veckans grönsaker av Markku: morötter, kålrot, potatis, vitlök, purjo, bönor, frilandsgurkor, zuccini, ägg!

11.00 Vinkar av Benjamin som tillsammans med sina syskon gick på brunch!



11.00 Var de också min tur att njuta av vädret så tog mig en rask hundpromenad till stranden! Njöt av att vara själv, gå i egen takt, njuta av de fina vädret och de fina området vi bor på...






12.15 Hemma efter en skön skön promenad! Planerar att äta lunch i lugn och ro utan avbrott och utan disk och klott! Sen skall i lugn och ro planera och skriva inbjudningarna till barnens kalas:) Mysigt! Sen skall jag ordna lite i garderober och flytta om lite. Vi har bland annat en ung herre man som så gärna skulle vilja klä på sig själv och är så stolt när han hittat sina egna kläder ur skåpet. Men problemet är att han inte når upp till sina egna kläder utan hämtar alltid syrrans. Sen är a´jour för två eller närmare sagt 3 potentiella föderskor, spännande! Så med andra ord NJUTER JAG FULLT UT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar