måndag 13 februari 2012

NU ÄR JAG TILLBAKA

Haft en liten blogg paus, men nu är jag tillbaka igen! 


Vilken spännande vecka...sitter just nu i en tyst lägenhet, Evert och Elwa är båda på dagis! Känns galet!!!  Lämnade Evert i morse ute på gården och de gick som väntat. Han vinkade glatt, men när jag stängde dörren bakom mig började han gråta hjärtskärande, buu! Blev bakom dörren och spionera:) och efter 5min satt han tyst i dagis farbrons famn, inge gråt! Vet att han har de bra och under veckan som gick lekte han helt utan problem inne med sina nya kompisar. Måste ärligt sagt säga att de känns underbart att ha dagis som ett alternativ, trots att jag inte är någon dagis "fan". Börjar själv känna mig som en liten lullande flodhäst som inte klarar av att hålla på i ett utan måst vila och bara göra de nödvändigaste och nu skall jag verkligen satsa på att vila och "bygga bo" i några veckor innan lillis ankomst:) Känns overkligt, spännande och härligt! Har faktiskt hela tiden tänkt att han föds i vecka 40 (så som Evert) men han kan ju också födas i vecka 37, alltså om 2 veckor!!! Jag tror att han fixert sig i bäckenet nu i helgen...för tidigare så har jag känt hans huvud väldigt bra men nu plötsligt var de svårt att nå. Plus att jag känner att rörligheten blivit lite begränsad, alltså hos mig själv:) Så han förbereder sig, jee!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar