måndag 19 november 2012

NY VECKA

What a night! Vi är nog lyckligt lottade med bra nätter för de mesta! Men i natt...ja milt sagt jobbigt! Amos han hade full fläng på. Min teori är att nu när han tillfrisknat och kommit ur sin "sjuka bubbla" finns de så mycket prat, kryp och livsglädje som behöver få komma ut att till och med natten behöver användas för att "leva". I natt mellan 22-03 prata Amos som en papegoja "dada, baba" gulligt men suck så jobbigt på natten. Han kröp omkring i sin säng och när utrymmet blev för knappt så blev de gråt och skrik. Tog honom brevid mig och tänkte att han skulle somna och lugna ner sig. NEJ! Han börja skratta när jag tog upp honom ur sängen och i vår säng va de full rally. Han kröp, stödde sig mot fönsterbredet och mig för att komma upp, vill inte ha mjölk utan de var bara liv och rörelse som gällde. Jag blev så frustrerad så till sist fick han ligga i sin säng och skrika tills hans själv lugna ner sig och somna! Sen sov han till 07.30. Hoppas innerligt på en bättre natt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar