onsdag 14 november 2012

VECKAN HITTILLS

De är onsdag och vi har de bra! Ingen annan blev magsjuk förutom jag, skönt! Vet inte va de var, men inget som smitta...Förde barnen i morse till parken och nu har de äntligen kört igång på deras egen dagis gård, de skall bli en ny klätterställning och lite andra små förnyelser. Både Evert och Elwa  har lite rinnig näsa, men inget värre! Ikväll var nog båda mera irriterade, gnälliga och gråtiga...hoppas de är något övergående!

De känns skönt att igår ha förberett laxsoppa som vi igår åt till middag och idag till lunch och sjömansbiff med malenkött för idag. Alltså inget mat funderas idag! Istället blev de en skön "egen motionstid" för mamma när Nadja (familjearbetaren) kom för att vara med Amos. Jag stack iväg till Georgsgatans simhall, simmade 35min trots osoven natt och sömnskuld upp över öronen, bada bastu, tänjde, träffa min gamla bodyflow lärare och njöt i en underbar massagestol i 15min! Måste medge att jag njöt, de var helt underbart med nudistsim, egen tid!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar