lördag 24 mars 2012

VECKA 40+3 IDAG

Still going strong! Haha nog skall de vara komiskt de här väntande...man kan ju liksom inte släppa de för 1 sekund! Och ingenting kan man göra heller!!! Igår kväll tog jag mig ett varmt bad, fick massage av min underbara man och laddade upp med lite extra kolhydrater (pasta och muffins) ifall att de skulle hjälpa...men här är vi igen efter en natt...kan bara konstatera som alla andra mornar att nå han är inte redo ännu! Får respektera naturen och babyn och lägga mig själv och mina önskemål åt sidan. Jag mår ju jätte bra så de här skall väl gå vägen. Önskar bara så innerligt att få gosa med lillgossen!!! Men hinner med de också:)

Skall ta vara på dagen, njuta med Elwa och Benjamin och försöka fokusera på annat!

Rådgivningshälsningar...min vikt hade gått ner -100g, magen blivit mindre (sjunkit) och Hb var 138! De närmar sig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar