måndag 12 januari 2009

De kom och de gick...

De är söndag kväll och lill prinsessan är och sova för natten...ja då kom helgen och sen var de förbi lika snabbt! Mår inge bra!!! Vilken pärs att ha UVI, inget jag vill ha någosin mera. Men jag har beslutat mig för att kämpa utan AB. De känns att de ligger så många beslut i att besluta sig att käka en AB kur. Helt ok om jag förgiftar mig själv (eller inte ok, men om de är akut så är de akut) men inte att jag skulle förgifta Elwa, NEJ!!! Så med andra ord om jag blir tvungen att äta en kur så står jag inför beslutet att sluta amma. Sådana beslut kan inte jag ialla fall göra över en natt.Vilken orättvis värld de skulle vara om Elwa imorgon skulle vakna och jag fick säga att nej nu kan du inte få "böttö" (som hon säger:) gulligt!)

Men hjälp så svårt...nu i detta läge så skulle jag nästan vara färdig att ta emot vad som helst för hjälp, så illa är de. De svider i urinröret värre än någonsin, bränner på urinblåsan och nu har jag även fått en fruktansvärld ryggvärk, njurarna??? Ringt en akuttid till min homeopat och talat en god stund med henne. Hon ordinera Cantharis c30 utspätt att ta var halvtimme och sedan Arsenicum c30 utspätt att ta var halvtimme. Meningen var alltså at varva om vartannat med Cantharis och Arsenicum. Skönt att ha någon alternativ metod att ta till innan man eventuellt måste ty sig till västerländska medicinen. Men så här sjuk har jag inte varit någongång...Legat i sängen i fosterläge hela kvällen och tagit homeopati. Galet, efter 3 doser så försvann all onska ur kroppen. Härligt och helt otroligt! De kändes som de bara rann ur mig. Både svidande i urinröret, brännande på urinblåsan och den fruktansvärda värken  i ryggen. Tack gode Gud att jag får sova i natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar