tisdag 13 januari 2009

Till homeopaten

Skönt att komma iväg till Charlotta, nu känns de verkligen som att jag behöver något mera. Charlotta är min homeopat, hon underbart fantastisk människa och så duktig på sitt jobb!!! Känner att jag gett mitt allt när de gäller att kämpa med UVI:n. Jag har druckit vatten i mängder, tagit nässel droppar, druckit litervis med nässel te för att förstärka immunförsvaret, ätit tranbärskapslar, tagit dunderdos av c-vitamin och druckit A.Vogels Molkosan för att ge kroppen goda bakterier med vars hjälp den kan tackla bakterierna som orsakat min UVI!

Charlotta gav mig två akuta remedyn: Berberis c30 (njur specifikt) och sedan Arsenicum både c30 och c200! Skönt! De börjar redan lätta...kanske de nu är bara uppför! Förhoppningsvis!!! Som tillägg till dessa akuta remedyn skall jag ännu få en långverkande remedy som jag skall ta varje dag i 6 veckor. Remedyn skall stöda min egen kropp och bygga upp ett försvar som håller mig frisk i "tid och evighet":)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar