fredag 13 mars 2009

Fredag v10+6

V 10+6 idag! 2 veckor har bara flygit fram...Tja de är lite små tufft de här! Har kännigar av UVI igen! Käns jobbigt och oroar mig över babyn i magen. Vi har fortfarande inte hört eller sett babyn så därför käns de lite blää. Jag vill absolut inte ha UVI och inte äta någon AB kur. De som käns bra är att jag när som helst kan föra ett urin prov till hvc och kolla. Min barnmorska på rådgivningen har gjort en återkommande remiss till mig så att jag under graviditeten kan kolla upp ifall jag känner för de. Förde ett urin prov i morse och de var rent! De käns jätte bra, men varför har jag små känningar av UVI då? Min barnmorska på rådgivningen är denna vecka på semester men henns vikarie lovade ta mig på en extra koll nu på em. Käns bara som att jag vill höra babyn i magen...
Vi fick även kallelse till kvinnis på ul denna vecka. Vi skall på första ul nästa veckas fredag då jag är i vecka 11+6. Ganska sent i mitt tycke men antar att de bara är bra så ser man mera av lillisen! 
Små planerar hemförlossning redan...Tänkte ta och ringa både Anu och Lea efter nästa veckas ul. Sen får idén spinna vidare. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar