måndag 2 mars 2009

Härliga måndag

Nu var helgen förbi och nu är de måndag! Vi har så mycket program så jag hänger inte riktigt med i svängarna alla dagar:) I helgen har vi fått njuta av Elwas famo och fafa som var  på snabb visit! Samtidigt hade vi också Elwas gudföräldrar här! Vi åt älg och hjort gryta med vitlökspotatis, sallad och vitlöksbatong, mums. På söndag var jag med Elwa och simma. De var myisgt för de hade film teamet på plats. Man hade möjlighet att få en ca.10min filmsnutt och still bilder. Vi tog båda, så nu finns de bevis material på vår duktiga sim magister! Min bästa mamma kompis Bibbi skall få nummer 2 i mars. De hade ordnat family shower i stället för baby shower på söndag. Vilken perfekt idé. De va härligt att barnen fick busa på och vi föräldrar fick ha kvalités tid och njuta av den härliga maten och bara tala. De är så lyxigt att få sätta sig i ett färdigt dukat bord! 

Idag var vi på inskrivning på rådgivningen! Spännande! Känner mig super gravid och har starka graviditets symptom, så är inte orolig. Enligt mensen skulle jag vara i v9+2 idag och tror de stämmer ganska bra. Riitta på rådgivningen sa att magen växer som den skall, härligt! Nu är de bara och vänta på ul kallelsen till kvinnis, de käns lite för spännande just nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar