fredag 27 februari 2009

Fredag v8+6

V 8+6 idag! Tiden går framår fast ibland känner jag ångest för att jag ännu bara är i vecka de och de ja något under 12 i alla fall! Vill så gärna på ul för att få något grepp om denna graviditet. De skall bli mysigt i alla fall att på måndag åka till rådgivningen för inskrivning:) ser framemot de!
Nu har tröttheten kommit som jag var orolig för tidigare...kände mig inte ett dugg trött då och var orolig, typiskt mig! Men nu är vi där. Blir super trött på eftermiddagen och kvällen och känner bara att jag knappt orkar existera, men de hör till och de är positivt. De va så skönt igår för då la jag mig efter att jag lagt Elwa, lyssnade på hypnobirthing cd:n på min Ipod och somnade, sov lika länge som Elwa, 2h, härligt! Tror de är de jag skall göra så ofta som möjligt, då orkar jag igenom eftermiddagen och kvällen. 
Nu de senaste dagarna så har jag märkt en verklig förändring i magens storlek. Den har ploppat ut. Galet, inte märkte jag någonting i de här veckorna när jag väntade Elwa, men de här är nummer 2. De käns skönt att se att magen växer och man har alla de graviditets symptom som man skall ha!!! De är bara att lita på graviditeten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar