lördag 9 april 2011

Bästa dagen på länge

Njuter och fridfull och harmonisk! Inte så typiskt mig, springer för de mesta med andan i halsen och håller på med allt på en och samma gång. Tror starkt på att gårdagen spelar in, var nämligen på tjej/mamma  middag igår på Raku Ya och de gjorde under. Förstår ni hur underbart fantastiskt skönt att sitta och äta i lugn och ro och bara sitta och njuta av en diskussion som inte blev avbruten av skrik, gråt, bus! Jee!

Vaknade efter en skön natt, ungarna sov!!! Wow, tack till pappa tror jag som matat dom med bondomelett och kokosbollar igår kväll när jag inte var hemma. Men en sådan bomb sover man nog more or less hela natten! Tror jag skall anställa pappa oftare att sköta kvällen med barnen.

Simmat i timmar 2 och nu har ena ungen deckat och andra inväntar jag att skall somna. Sen drar denna mamma ut på stan (ett till under som inte sker någongång) men nu skall jag promenera i lugn och ro till stan supa in max mycket av de ljuva solstrålarna som himlen bjuder på och sen bara strosa omkring och fynda lite smått på galna dagar. Tänker inte låta folkmassan störa min frid...Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Rakas lapseni, nauti päivästäsi ja kaikista ihanista hetkistä! Silloin vähemmän ihanat hetket tuntuvat taas ihan oklta.

    SvaraRadera