söndag 21 november 2010

Dag 6






Hej halloj världen, här lever vi och mår bra! Idag har vi rört oss från huset till poolen och till restaurangen och tillbaka och sen en eftermiddagspromenad till stranden (hela 500m:)) Skönt med semester och inga måsten!

Het dag idag igen, 35 grader! Varit ganska mör av solen och värmen...Måste medge att på eftermiddagen när vi kom från promenaden så önskade jag att de fanns en snödriva jag kunde rulla runt i! Men eftersom de inte fanns de så fick jag nöja mig med en kall dusch och ett rum med AC på 19 grader:) Vilka problem man har alltså!

Elwa hon har varit trött, somnade efter morgon simningen som ett ljus i sängen, klockan var alltså 11, men på semestern så gör vi lite hip som hap...Nu är Elwa och pappa på moppe tur till stranden för de har fyrverkeri och någon vatten festival på gång. Evert han sussar sött och jag bara slappar, SKÖNT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar