söndag 16 januari 2011

Horror

What a night AGAIN! Vet ärligt talat inte vad jag skall göra????? Vill ju så gärna att Evert skall sova som han gjorde en period, hel natten! Jag är så tudelad när de gäller hans sovande. Jag kan ju inte sluta tänka att han kanske har någon utvecklings period nu så att han behöver mig mera, men samtidigt borde han ju verkligen vid de här laget kunna sova själv! Han är ju trots allt 1 år och 3 månader! Han har rutiner så de borde de inte råda brist på men har har ju fått komma i vår säng och sova några varv eftersom jag inte har orkat vaka vid hans säng. Ja de är kanske där problemet ligger, han har fått smak för att sova annanstans...vet int!

I går kväll natta jag honom i 1 1/2h, han vägra och somna i sin säng vilket han i vanliga fall gör utan problem! Sen vakna han 00.30 och Benjamin började lugna ner honom och jag fortsatte fram till 03.05! Jess! Var så så nära att ge upp, men till slut somna han. Men inte för en lång stund tyvärr. Vaknade igen 04.30 och då var jag så trött så jag tog honom i vår säng och han somna på 2 sekunder o vi sov till 08.30!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar