måndag 17 januari 2011

Lyx

Jag har haft en otroligt skön dag! Haft en riktigt slow day, ingen stress eller brådska. Vi har myst massvis med Evert:) De är nog de bästa jag vet (säg inte till någon), han doftar bara SÅÅÅ gott och är så super gullig och härlig och underbar när han trycker sitt huvud mot mitt bröst och sluter sina ögon och bara myser med sin trasa och tutt!
Idag när jag väckte honom efter dagsluren så var han super mornig och bara låg i min famn i en 1/2h och de har inte hänt sedan han var nyfödd. Jag vågade inte röra mig ville bara ligga och njuta. Skulle önska att jag kunde spara känslan i EVIGHETERS EVIGHET!

Och oh så skönt de varit idag när man haft färdigt lagad mat! Hade storkoks dag igår! Ingen mat stress idag, bara att värma köttsoppa och kålgryta! De är nog de bästa jag kommit på, att laga storkok på söndag eftermiddag, och man är så tacksam på veckan! Rekommenderas varmt till alla hemma mammor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar