lördag 29 januari 2011

Underbara helg!

Vilken frid jag känt i helgen! Underbart och fantastiskt, tack livet! Hade inte precis tänkt mig de eftersom jag är polttar änka och är ensam med barnen. Men vilken otrolig skillnad de är när man har rätt inställning! Jag njuter av ett städat hem och de fick verkligen fredagen stå för STORSTÄDNING. Visste att de skulle vara förutsättningen till att helgen skulle kännas fridfull. Hunden ja, han är på skötsel och de gör också mycket. Jag slipper stressa för att han hårar och tassar omkring överallt. Elwa och Evert har varit så duktiga och snälla, hjälpt till med städning busat och skratta. Sedan har jag helt enkelt bara njutit. Suttit och varit närvarande i barnens lek, läst, funderat och varit tacksam för de liv jag lever...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar