fredag 20 februari 2009

Fredag v7+6

V 7+6 idag! Härligt! Nu käns de som att jag vant mig med tanken och känner inte någon större oro över mitt tillstånd! Känner mig pigg och stark och vet att detta går vägen. De flesta vet om att jag väntar barn och de käns skönt. Nu väntar jag bara på att magen lite skall börja synnas. Märker själv en tydlig skillnad redan och de gör Benjamin också, men ingen utomstående gör ju de. De är gulligt att se en liten liten buckla på magen och veta att där inne frodas de. Mår bra. Jag vet att äta måst jag och då funkar de. Varm mat är inte riktigt en hitt ännu, men de tar sig. Fast de inte är de jag är sugen på så äter jag nog två varma mål om dagen i alla fall plus mycket mera. Skulle nog fortfarande kunna leva på bara sallad:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar