tisdag 10 februari 2009

Tisdag v6+3

V 6+3 idag! Vaknat igen i natt vid 01 och 05! Kl 01 så gick de bra att ta en klunk vatten och somna om, men vid kl 05 var jag så vrål hungrig att jag laddade upp med 1 mandarin och 1 riskaka. Hade haft så mycket framförhållning att jag bunkrat upp redan på kvällen så de var nära till hands på nattdugsbordet. Annars har de varit bra med illamåendet idag. Så länge jag äter varannan timme och inte för mycket på en gång så är de inga problem. Jag tror att när jag kommit över den värsta chocken och landat i tanken att vara gravid så kan jag förhålla mig på ett annat sätt till illamåendet. Sen gäller de att lära känna sin nya kropp och förstå hur den mår bäst i detta läge!
Nu väntar jag bara med iver att veckorna skall gå och vi kommer framåt i graviditeten. Dessa veckor innan vecka 12 känns så långa. Sen går de av bara farten! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar