söndag 13 februari 2011

Söndag

Natt rapport: Elwa sov oroligt fram till 00.00 men sen djupt och gott fram till kl.07.30 (sa Benjamin som satt uppe och tittade på film medan jag sov prinsess sömn). Elwa har alltid varit en säker sovare, men nu ser hon lite "morror" och "monster"..."mamma jag är rädd" säger hon. Ja de är intressant verkligen med alla utvecklings skeden, härligt att se sina barn växa och utvecklas.

Evert i sin tur vaknade vid 23 (som vanligt) och satt igång och gallskrika...pappa blir han vrål arg på och triggar upp volymen ytterligare, men med mig lugna han sig... så med andra ord blev jag uppväckt från min härliga prinsess sömn...Men skönt att han somna! Nu gjorde vi så att när han lugnat sig i egen säng och blivit frivilligt själv och sova så flyttade vi honom i vår säng var han sen sov hela natten så bra så bra! OM man alltid skulle förstå sig på barn så skulle de vara så mycket lättare...men de är nog utmaningen i föräldraskapet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar