torsdag 17 februari 2011

Vår i luften

Ja nu skall de börja vårstädas!!! Blev så inspirerad av Ikea utflykten och när jag äntligen fick plastlådor och ordna allting i!!! De kostar sååå sååå mycket på Etola, K-Rauta, till och med på Ikea mellan 19-25e!!! Tycker de är svindyrt för förvaringslådor. Men nu hade Ikea på erbjudande 3, 95e + lock 2e! Jeee, de gjorde mig glad. Nu skall jag alltså röja alla skåp och lådor och vrån, ordna och lägga allting onödigt till loppis. På våren får de bli ett eller flera loppis bord. Nu skall de bli ordning på torpet. Känns som att jag äntligen börjar få tillbaka min energi och när solen tittar fram blir man extra på hugget att städa för man ser verkligen hur skitit de är i hörnen. Innan nästa baby skall allting städas och fixas:)

Ha en bra dag

5 kommentarer:

  1. Skall ni få ett barn till? Grattis i så fall! :)

    SvaraRadera
  2. Nää vi skall inte få ett bar till men vi planerar:) Vill bara ha allting ordnat och fixat nu när jag har tid!

    SvaraRadera
  3. vad roligt att ni planerar en baby till!! själv e vi familjen ingves redan gravida igen med ett litet knytt :) är bara i vecka 8 ennu så det e lite kännsligt såklart men man får hoppas på d bässta och njuta som bäst! :)

    SvaraRadera
  4. Ett stort grattis! Vi hoppas att allt går vägen! Ta väl vara på dig:)!

    SvaraRadera