onsdag 9 mars 2011

Anna Wahlgren

Gett alltså Anna Wahlgren en chans till! De har alltså inte rått något kaos men en obekvämlighet vad som gäller barnens och vårt och sovande! Elwa hon har alltså varit små rädd och kommit upp ur sin säng efter att vi lagt henne och de gillar jag inte. Sen har hon på natten kommit tassande i vårt rum. Evert har har ju vaknat allt från 1-5 gånger per natt och krävt min närvaro. Vill helst komma upp och i famnen och brevid mig och sova. Situationen blev sådan förra veckan att barnens följde mig och jag flydde dem på natten. Så under natten kunde jag ha bytt sov ställe 3 gånger! NEJ NEJ NEJ, de vill jag inte acceptera. Så nu är saken åtgärdad, duktiga mamma!

Status efter 3 nätter. Elwa sover i egen säng genom natten och jag väcker barnen kl.07.30. Evert han sov i går natt första hela natten på typ flera månader, jee! Känns så skönt att veta att de bara är uppför nu. Kommer äntligen att kunna ta igen all sömnskuld och under våren börja springa och motionera. För detta vakande har ju lett till de att jag inte har orkat och haft lust även fast jag gärna skulle ha velat sätta igång med att motionera! Skönt och få ordning på saker och kan dessutom underteckna att de här med sömnskola enbart handlar om vilja och attityd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar