tisdag 29 mars 2011

Ofattbart

Trodde aldrig att den här kvällen skulle komma...Ärligt talat så har dessa 10 dagar känts väldigt långa, men nu sitter jag här som en vinnare, jei! I made it! Benjamin sitter på flyget påväg hem och imorgon är vi 4 igen! Oh va jag längtat!

Förlåt ni en säkert helt trötta på mina lovprisningar över mina barn, men blir så otroligt berörd när Evert 1 år är så medveten om sin omgivning. Vi har haft mycket besök idag, Leena (fysioterapeuten) kl.08, Niina som hämta hunden tillbaka kl.09, hunden som igen avhämtades kl.16 och Kira och Elwa som kom hem kl.17 och varje gång summer har ringt springer Evert bokstavligen runt i ring och ropar med världens största leende "pappa pappa"..hur kan han förstå att pappa är borta och kommer snart. Ja de överstiger mitt förstånd!

Men imorgon skall vi mysa hela familjen! Jee, pappa skall få hoppa i hemmapappa skor direkt han kommer hem, lovar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar