torsdag 3 november 2011

VECKA 11

Spänning och förväntan i luften för nästa veckas ultraljud! Mysigt att få se den lilla men oron finns förstås att hjärtat i slår eller något annat är på tok...

Känns nu som att de värsta med illamåendet börjar vara bakom! Skönt! De präglar inte hela vardagen längre utan får enstaka skov...mestadels på kvällen när man varit igång hela dagen och är bara såå såå trött. Då går de heltenkelt inte att tänka något annat än att få i sig något kvälls käk och sen svimma i säng! Jag har verkligen varit ett uselt sällskap på kvällarna...ha förståelse med mig älsklig!

Är fortfarande väldigt sugen på allt som är frächt...sallader, grönsaker, kalla röror, lime/citron, vitlök, jamii!

Va mer...jo jag har nog noll tålamod med barnen...vet inte om de är ett resultat av att jag är irriterad mest hela tiden eller om barnen verkligen just nu råkar ha en jobbigare utvecklingfas på gång...Som jag tidigare sagt så skulle man vara så mycket klokare ifall man skulle ha en kristallkula att kika i ibland...

Men...koncentrerar mig på att göra saker som gör mig glad och lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar