torsdag 3 november 2011

VECKA 19

MYSER! De är otroligt facinerande att känna hur babyn vecka för vecka blir starkare. Nu när jag skred in i vecka 19 kan jag känna en stor skillnad i babyns rörelser. Nu känner jag babyn varje timme, så där som man gör när man har en "stor" baby i magen, hihi! De är inte längre så där som de senaste 4 veckorna att man känner babyn sporadiskt några gånger om dagen! Ur mysigt! Men kommer verkligen inte ihåg att jag känt så här tydlig skillnad med dom två andra...eller kanske man inte analysera och tänkte över de så noga. Varför jag gör de nu så vet jag inte...kanske jag tar ut allt IFALL de är den sista...

Magen är nu också gravid på riktigt! Jag är gravid genast då jag vaknar på morgon, ingen plattis mage mera om mornarna...De är också härligt! Vill vara gravid "på riktigt" och vill att alla skall se!

Nu börjar jag också känna ett stort behov av att ta hand om mig själv och bebben. Vem skall se till oss om inte jag själv?! Ingen! Sagt och gjort, varit idag på min första mamma sim timme! Oh de va nog de skönaste jag gjort på länge. Att få ett 45min träningspass och känna sig energisk och glad efteråt! De är lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar