onsdag 9 november 2011

VECKA 21

EN vecka har igen passerat:) Kan summera den gångna veckan med att lillebror i magen mår bra! Bara bra! Och mamma är glad:) De känns helt underbart att bara minnas den ljuva live inspelningen på lillgossen förra veckan. Han var så perfekt (sorry), men har inte haft en så här stark känsla tidigare över den perfekta skapelsen som växer inom mig! Han var bara så perfekt och fin på ultraljudet!

Gulliga rörelser så beskriver man bäst hans moves! Han rör sig urgulligt och mjukt och MYCKET:)

Har totalt hållit mig från namn funderingar innan ultraljudet, men samma kväll vi kom hem tog jag fram namnböcker och surfade på nätet och skrev lista. Härligt, jag myste verkligen...men nu återstår ju de svåra, va skall man bestämma sig för när de finns flera bra alternativ??? Och hur skall man hitta något som båda gillar. Än så länge så är oense om favoriten:)

Sammandragningar har jag börjat känna. Inga onda och sådana som kommer sporadiskt och ofta i samband med att urinblåsan fylls...någon som känner igen?!

Barnen myser mycket med magen och väntar och frågar, härligt att dela denna väntan med så många!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar